Čokoladni kolačići

10:38

Mislim da mi je ovo treća verzija kolacica,  ali volim ih, sta da se radi!



Omiljeni su mi kada ubacim seckanu crnu čokoladu,  belu i lesnik!  Pokazacu vam dve varijante. Prvu sam napravila sa čokoladom u prahu (Kandid), htela sam kakao pa sam greškom uzela,  a drugi su sa klasicnim kakao prahom. Prvi su hrskaviji,  tanji, a povremeno naidjete na komadic cokolade,   baš biskviti,  to su ovi na prvoj slici.  Drugi su deblji,  mekši unutra.  Poput čokoladnog braunija dok su mlaki. Oni su tamniji,  čokoladniji i definitivno moj favorit. To je ova slika


Tako da birajte po vašem ukusu.  Nadam se da sam dočarala razliku.  :)

Sastojci:
          -260g brasna
          -2 kašičice sode bikarbone
          -pola praška za pecivo (nekada stavim i samo ceo prašak za pecivo bez sode, zavisi šta imam)
          -malo soli
          -230g maslaca/margarina (inače preferiram maslac, ali ovde mi je bolji margarin)
          -150g šecera pola žutog pola belog
          -jedno jaje
          -jedno žumance
          -aroma vanile
          -85g kakaa
          -100g crne čokolade
          -100g bele čokolade
          -lešnik po želji

Priprema:
          -pomešati brašno,  sodu,  prašak za pecivo i so.  U drugoj ciniji umutiti omekšali maslac,  zatim mu dodati šecer i mutiti dok skroz ne omekša.  U to dodati jaja i aromu vanile.  Kada se sve pomeša dodati čokoladu u prahu (ili kakao), pa zatim brašno.

          -čokoladu i lešnik iseckati, ne previše sitno, pa većinu umešati u testo.

          -rukama oblikovati loptice i ređati na papir za pečenje,  a na svaku utisnuti odozgo jos neki komadić čokolade i lešnika.  Ostaviti u zamrzivaču na barem sat vremena.

          -peći u predhodno zagrejanoj rerni na 170 stepeni 12 minuta, a obavezno ostaviti razmak između njih.  Ostaviti ih da se ohlade na plehu. Ovi sa čokoladom u prahu će se više raširiti.


Na prvoj slici se vide sitne čokoladne mrvice,  to su one koje se ne tope,  a na drugoj je klasicna cokolada. Ove sa kakaom klasičnim na kraju samo malo pritisnem odozgo kada budu gotovi, tako dobiju ispucali rustičan izgled, što ne morate da uradite.
Od ove mere bude 20-ak i više kolača.

Naglasavam da sam negde procitala ovaj recept,  ali ne mogu se setiti gde :) 

You Might Also Like

0 коментара