Cake pops

05:28

Interesantni slatkiši koji su primamljivi za decu, ali i za odrasle! :)


Cake pops su jednostavno samo kolači na štapiću, ali je primamljiv njihov izgled i zabavno ih je jesti sa štapića. 


Imala sam ostatke materjala od pink velvet cupcakes, pa sam resila da ih ovako utrosim. Medjutim, imali smo i goste, pa sam resila i još neke da dodam, da to bude desert. Pink velvet su sa mascarpomeom, nisu preslatki, drugi su morali da budu sa čokoladom! :)

Poenta cake popsa je da ga možete napraviti kao bilo koju omiljenu tortu, samo što se ovde svi sastojci izmrve zajedno, naprave se loptice, stave na štapić i i prekriju nekim prelivom. Možete deci to napraviti od ostatka kora i fila za tortu kada nešto spremate, oduševiće se! Ovde sam se držala toga da to bude preliv bela i crna čokolada, plazma i šarene mrvice kao ukras, ali postoje sajtovi gde se mogu naručiti prvo oni pravi beli štapići, zatim razni prelivi u boji u koje možete umakati cake pops, perlice kao ukrasi.... Samo da sastavim spisak počinjem sa naručivanjem i pravljanjem :) A do tada ja sam koristila šarene cevke kao štapiće, a možete i obične drvene štapiće za ražnjiće koje ćete seći po meri. 

Čokoladni cake pops (recept sa +Minjina Kuhinjica, fil je malo promenjen, prilagodila sam se onome što mi se našlo u kuhinji)

Sastojci za biskvit:
          -110g maslaca
          -170g šećera
          -prstohvat soli
          -2 jajeta
          -aroma vanile (kašičica, dve)
          -110g brašna
          -prašak za pecivo, u receptu piše pola kašičice, mada ja sam stavila ceo, odličan je biskvit ispao
          -40g kakaa
          -100ml mleka

Sastojci za ganaš: 
          -150g crne čokolade
          -100g bele čokolade
          -250ml slatke pavlake

Priprema:
       -uključiti rernu na 200 stepeni da se zagreje. Umititi šećer i maslac, dodati jaja u to, aromu vanile, zatim mleko. Nakon toga dodati brašno, kakao, so, prašak za pecivo sve izmešati i sipati u kalup obložen papirom za pečenje. Koristila sam okrugli kalup prečnika 26cm. 
  
          -peći petnestak minuta, zatim izvaditi i ostaviti da se ohladi. 

      -ohladjen biskvit izmrviti rukama, zatim ga preliti mešavinom za ganaš, koju smo u šerpici polako istopili. Sve promešati i ostaviti sat, dva da se hladi u frižideru. 

          -praviti kuglice od smese, zatim svaki štapic prvo umočiti u čokoladu, pa u kuglicu, pa se bolje zapepe, pa ostaviti još malo u frižideru. Nakon toga uktašavati po želji. Meni je trebalo oko 100-150g crne čokolade za sve kuglice. 

          

You Might Also Like

0 коментара