Brze lepinje sa jogurtom

14:17

Kada nemate ideju šta da pojedete vruće lepinje nikada ne mogu da budu loš izbor! 


Kod mene često nema hleba, iz prostog razloga jer ga malo jedemo i retko kupujemo, pa mi je neophodno da imam ovakav brzi recept za koji nije potreban kvasac, dizanje testa i slično, koji će me spasti kada dođe taj trenutak da mi se neverovatno jede neko testo!

Inače sam na ovakav sličan način pravila sa speltinim, ražanim i ječmenim brašnom i pekla u tiganju. Takve pogačice su dobre, ali ovako mi je brže, jednostavnije, a ove su i mekše ako želite sendvič od njih. 

Ovo je recept onog tipa gde otprilike stavljate sastojke, stavim tečne sastojke odokativno, pa dodajem brašna dok se ne napravi lepo testo, ali evo nekih mera koje će vas voditi dok se ne uhodate.

Sastojci za 4 tanke pogačice:
           -šoljica od kafe jogurta + malo za premazivanje
           -2 šoljice brašna (nije bitna veličina šolje, bitno je samo da se sve meri istom šoljom) 
           -kašika ili dve ulja (nije obavezno, ali meni je tako ukusnije)
           -soli
           -začini po želji
           -1 prašak za pecivo (može i pola na ovu količinu)

Priprema:
           -pomešati jogurt i ulje, pa u to dodati brašno, prašak za pecivo i so. Od toga umesiti testo, pa izvaditi na radnu površinu i mesiti ga još malo. Dodati brašna po potrebi ako se testo lepi. 


           -podeliti na 4 jednaka dela, napraviti od njih pogačice, vi izaberiti deblje ili tanje. Meni je bilo lakše da samo prebacim deo testa na pleh i tu ga rukom oblikujem u pogačicu. 



           -ostaviti da odstoji desetak minuta, pa zatim premazati jogurtom i posuti susamom, kimom ili čim god želite. Ja sam stavila mešavinu začina za bruskete, to je nešto poput origana, bosiljka, čilija...i malo morske soli. Tako mi budu lepo začinjene, a ne morate ništa ni stavljati. 

           -peći na 200 stepeni dok ne porumene, 15-ak minuta. 

          -ovakve pogačice su mekane, ne mrve se, pogodne za sečenje i sendviče. 

You Might Also Like

2 коментара