Tiramisu

02:39

Uvek sam jela tiramisu negde drugde, ali rešila sam da je red da ga sama spremim! 


....a i vreme je spremanja ispita, a tada imam veliku inspiraciju da spremam i radim bilo šta drugo, samo da ne ucim. ;)

Delikatan ukus kafe i krema od jaja je meni savršen! Satvila sam malo manje šećera, što mislim da je bio pun pogodak. Ovo mi je baš lagan letnji desert, a možete preko ili između filova ubaciti sloj voća, na primer jagoda, koji će ga učiniti još više osvežavajućim. 

Možete ga spremati u većoj dubljoj činiji, ali meni je interesantno da budu pojedinačne porcije. Tada samo lepo slažete kao tortu, sloj piškota, sloj fila.

Sastojci za četri osobe (četri čaše):
          -jedno pakovanje piškota
          -100ml jake kafe (koristila sam espreso, a možete onu instatn kafu, običnu, bez mleka)
          -2 jaja
          -60g šećera + 2 kašike
          -100g krem sira (nekog neutralnog, idealno je mascarpone)

Priprema:
          -skuvati kafu i ostaviti da se prohladi. Za to vreme odvojti žumanca od belanaca. Žumanca umutiti sa 2 kašike šećera, pa zatim ih skuvati na pari. Stavite veću posudu sa malo vode, pa preko manju sa jajima, ali da ne dodiruje vodu. Mešati žumanca konstantno i tako dok se prosto ne zagreju, ne mora mnogo, ali tako ih skuvate, pa nema rizika od salmonele. Generalno, trebalo bi raditi sa svežim umućenim žumancima, ali kada nemamo domaća jaja, bolje je ovako skuvati. 

          -dok se žumanca prohlade umutiti belanca sa 60g šećera. U žumanca dodati krem sir, zatim belanca u sve to. Mešati polako da ne splasnu belanca. Fil je gotov samo da se slaže!

          -piškote umakati u kafu, ali samo brzo, ako previše kafe stavite biće suviše mekane, pa na to malo fila i tako dok ne potrošite. Ja sam piškote lomina na pola i manje delove da bi stale u čašu. Odozgo pospite prosejanim kakaom.

          -ostavite par sati u frižideru ili preko noći. 

Nadam se da će vam se dopasti, neverovatno je lak za spremanje!



You Might Also Like

2 коментара