Ćufte sa prilogom od povrća

09:06

Jedno od zdravih jela koje se lako priprema, ukusno, puno povrća, a prilagođava se sastojcima koje imate u frižideru.


Ono što ja prvo moram da prokomentarišem je to da znam da ćufte treba da budu okrugle :), ali ako ih napravite ovako spremiće se za duplo manje vremena i nećete brinuti da li su gotove u sredini. 

Danas mi se jelo nešto zdravo, otišla sam u malu radnjicu sa voćem i povrćem koju obožavam i isla i uzimala sve po malo, jabuku, krušku, mango, brokoli, paradajz, tikvicu, šargarepu.... Mislim da su mi se malo čudili jer uglavnom uzimam sve po jedno, ali tako mi je najlakše jer ne znam šta će mi se sutra jesti, a ne želim da mi voće i povrće propada kući, nego da kupim sveže kad mi se prijede. :)

Mislim da je najbolji način za povrće jesti ga sveže ili samo kratko blanširati ili propržiti, ne želimo da ga raskuvamo i izgubimo sve hranljivo što je u njemu. Izaberite svoj miks povrća i krenite u akciju!

Sastojci za 2 osobe: 
          -300g mlevenog mesa po želji, ja sam koristila mešano mleveno meso
          -jedno jaje
          -par kašika prezli
          -1 crni luk
          -1 veća šargarepa ili dve manje
          -1 manja tikvica
          -pola glavice brokolija
          -1 celer (otprilike veličine šargarepe)
          -desetak čeri paradajza ili 1 veći
          -so, biber, provansalska mešavina začina (radnja Spice up) ili umesto nje origano, bosiljak, timjan...

Priprema: 
          -za pripremu ćuftica pomešajte mleveno meso sa jajetom, malo soli, bibera i ravnom kašičicom provansalskog začina, a kada se to lepo promeša dodajte kašiku po kašiku prezli, dok smesa ne bude dovoljno čvrsta da oblikujete loptice. Koliko će vam trebati zavisi od veličine jajeta, od vlažnosti mesa, bolje sami procenite. Meni je sada trebalo skoro 4-5 kašika. Po želji u to dodajte pola seckanog crnog luka.  

          -uzimajte komadiće smese, malo pritisnite u šaci da se napravi ovaj oblik valjka i pržite u teflonskom tiganju na malo ulja ili bez njega. Kada budu gotove stavite sa strane i na brzinu pripremite povrće!



          -na malo ulja propržite luk, rendani celer i rendanu šargarepu, posle par minuta dodajte brokoli koji ste razdvojli na cvetove, seckanu tikvicu i čeri paradajz presečen na pola. Posolite, pobiberite, ja sam dodala i prstohvat istog začina koji je u mesu. Pržite kratko, povrće treba samo malo da se prži, meni je sve ukupno povrće gotovo za 10 minuta. 

          - i to je to! Samo lepo servirajte i imate ručak za pola sata. Nadam se da će vam se svideti! :)



You Might Also Like

0 коментара