Čokoladni kolač sa malinama

06:09

Neverovatan spoj čokolade i maline, koji ukusom podseca na klasičan čokoladni brauni, samo što mu malina daje neophodnu svežinu da ne bude previše sladak...


Bila sam danima u potrazi za receptom gde bih iskoristila gomilu malina koje imam u zamrzivaču, tako sam naletela na recept sa bloga M's  Bakery, link možete naći ovde.  

Recept me je podsetio na moj recept za brauni koji inače koristim, tako da sam pretpostavila da ne može biti loše. Koristila sam zamrznute maline, a mozete i sveže, naravno, i stavila sam 2/3 originalne mere i pekla u kalupu od 24 cm. Ovde je data moja smanjena količina mere za kolač. 

Sastojci: 
          -200g kvalitetne crne čokolade (nestle desert corse sa 65% kakaa) 
          -125g maslaca
          -80g šećera
          -vanilin šećer ili aroma vanile
          -2 jaja
          -50g brašna
          -pola praška za pecivo
          -150g malina (ili malo više ;))

Priprema:
          -uključiti rernu na 170/180 i ostaviti da se zagreje, kalup obložite papirom za pečenje. 
          
          -otopite čokoladu i maslac (ili margarin, zavisi šta koristite), dodajte mu šećer i vanilu, pa dobro izmešajte. Nakon toga brašno, pa opet promešajte i zatim jedno po jedno jaje uz mešanje. U to ubacite maline i pecite  pola sata. 

           -ostavite da se prohladi pre vađenja iz kalupa, mada mislim da bi mlak kolač uz kuglu sladoleda od vanile bio odličan! 

Na slici je kolač preokrenut naopako, tako mi je bilo interesantno da ga serviram jer se vide maline. 


You Might Also Like

0 коментара