Tortilje sa povrćem

09:56

Domaće tortilje punjene laganim nadevom od povrća! Vi ih možete modifikovati i puniti sa čim god želite! 



Obožavam tortilje i često ih spremam uz povrće, piletinu, šta god mi padne na pamet stavim u njih. Jednostavno se spremaju i najlepše su sveže!

Testo za tortilje je neverovatno jednostavno i smatram da i ne mogu da napišem tačan recept. Obično stavim jednu šolju vode, malo soli, ulja i u to dodajem brašno dok se ne zamesi lepo testo. Po mojoj proceni obično ide 1 šolja vode, 2 šolje brašna, ali najbolje je mesiti i dodavati brašno dok testo ne bude glatko i ne lepi se za ruke. Vremenom se stekne osećaj. Takodje u to možete dodati neke začine, na primer čili, alevu papriku da budu ljute. Od ove smese dobijem oko 4-5 velikih tortilja ili 10-15 ovako malih. 

Ove su manje prečnika 10-ak cm. Zgodne da se jedu rukama. Ostavite umešeno testo da odmori pokriveno oko 20 minuta. Zatim kidajte loptice i razvijajte na željenu veličinu. Htela sam manje zalogaje, pa sam razvila veću koru i onda većom okruglom modlom vadila krugove. Ostatke ponovo umesite, pa opet razvijajte i vadite dok ne potrošite. Ovako sam radila jer sam htela da budu iste, ali možete samo uzimati komadiće testa, rastanjiti i peći. 

Pečete ih u teflonskom tiganju, bez dodavanja ikakvog ulja. Neka budu na srednjoj temperaturi i okrećite ih dok ne porumene obe strane. 

Sada zavisi šta želite da radite dalje sa njima. Ako želite da ih urolate sa nekim nadevom, onda ih stavljajte u kesu da bi ostale mekane. Medjutim, ako želite da dobiju ovakav oblik kao sa slike i da ih zatim punite, onda čim ih sklonite iz tiganja stavite ih preko oklagije ili nečeg sličnog, da bi zagržale taj oblik kada se ohlade. 

Nadam se da sam bila jasna :)

Sada nadev. Količine su za 10 do 15 manjih tortilja:
           -2 paradajza
           -2 mlada luka (ili bilo kog luka)
           -2 klipa kukuruza
           -peršun
           -......i šta god vam padne na pamet od povrća!

Paradajz iseckajte na sitne kockice, luk takodje, dodajte im i seckan peršun. Kukuruz sam ispekla u tiganju i zatim nožem skidala sa klipa, samo povučete nož dok ne odsečete ona zrnca. Možete ga i skuvati. Sve pomešajte, dodajte malo soli, bibera, ulja, ako volite još nešto od začina, i punite tortilje! 

Ja sam u tortilje dodala prvo malo pavlake, pa zatim nadev. Možete neki drugi namaz, zatim tunjevinu, piletinu... Ovo je više ideja, a vi stvorite recept po svom ukusu! :)


You Might Also Like

0 коментара