Chocolate brownies

04:46

Čokolada, čokolada, čokolada! :) 



Smatram da su najbolji kolači oni koji su meki i sočni i naravno imaju čokoladu! Trabalo mi je vremena da pronadjem savršen recept za brauni, ovo je baš savršenstvo. Pravljeni su po receptu Lorraine Pascale, ovde je video sa njenim receptom koji možete pogledati.

Njen recept je sa oreom, pravila sam i tu varijantu, odlična je! Može se straviti neku drugi keks, bademi, lešnici, suvo voće... Ja sam napravila verziju sa suvim višnjama potopljenim u liker od višnje. Čisto malo da promenim, navikli smo se na oreo. 

Mekan je, kremast unutra, nije presladak, više se oseća onaj jaki ukus čokolade. Jedina mana mu je što treba da se ohladi pre jela! :) Ako ga sečete dok je vruć imaćete utisak da je nepečen, a kada se ohladi par sati bude baš kako treba! 

Još jedna napomena, kada sam stavljala oreo bio je čvršći zbog keksa, a kada sam stavila višnje onda je onako potpuno kremast. Dopada mi se i jedno i drugo. 

Sastojci:
          -165g margarina
          -200g čokolade (najbolje je što kvalitetnije, ne one baš klasične za kuvanje)
           -3 jajeta i 2 žumanca
           -165g šećera (meni je ukusniji sa braon šećerom, ali nije prevelika razlika i sa belim)
          -2 kašičice arome vanile ili štapić vanile
          -2 pune kašike brašna
          -1 puna kašika kakaa
          +dodaci: 100g orea ili 100g višanja, bademi, lešnici...

Priprema:  
        -otopiti margarin i čokoladu na tihoj vatri, da ne bude prevruće. Umutiti jaja sa šećerom i u to dodati aromu vanile. Kada bude gotovo prebaciti čokoladu i margarin u jaja i dodati tome brašno i kakao. Samo jaja mutite mikserom, ovo ostalo samo špatulom, pa bi ostalo mehurića u jajima. Ovoj smesi sada dodajte ako želite još nešto. 

            -ja sam kupljene suve višnje potopila na kratko u liker od višnje, zatim dobro ocedila i stavila većinu unutra, a malo posula preko. Ovaj liker se i ne oseća toliko u kolaču. 

          -pleh obložite papirom za pečenje, sipajte smesu i pecite u predhodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni 25 minuta. Kolač ostavite u kalupu dok se potpuno ne ohladi. najbolje preko noći. ja ga stavim obično u frižider.

            -odličan je sam, ali može se jesti uz kuglu sladoleda ili neko voće. 





You Might Also Like

0 коментара